mandag 14. januar 2013

På kurs med Andre Wallenborg

Denne helgen har jeg vært på mitt 5.
kurs med Andre Wallenborg.
Denne gangen har vi sydd en wekend bag.
Dette er et nytt kurs som han har.
Bagen har en størrelse som gjør at
den går som håndbagasje på alle flyselskap.

Andre er en kreativ og dyktig kursholder.
Det er bestandig mange fine tips å få fra han.
Anbefaler hans kurs på det varmeste.
Dette er hans foreløpig siste kurs i en rekke på 5.
Håper han snart kommer med enda flere.
Dette kurset er på 16 timer.



Dette er min bag.
Likte godt stoffet, men det ble litt for mykt
når jeg jobbet med det. Derfor ble ikke
bagen så stødig som jeg kunne ønsket.
Må se om jeg kan får gjort noe med det.


Noen av bag'ene som ble sydd



En liten kollasj fra helga.

Ta en titt innom bloggen til Trine
hun har også flere bilder fra kurset.


13 kommentarer:

  1. Flott bag i herlig stoff du har sydd deg. Han er en fantastisk kurslærer, vil på kurs med han snart.

    SvarSlett
  2. Flotte bagger. Jeg tok en titt innom Trine også. Dere var jo riktig flittige. Nå trenger du ikke kjöpe ny håndbagasje på en stund.

    SvarSlett
  3. Flotte bagger! Kurs med André er alltid utbytterikt!

    SvarSlett
  4. Så kjekt at det ble nok et vellykket kurs;) Veldig fine bager dere har sydd. Gleder meg til å se de bedre, for jeg vet at det er mange fikse detaljer;)

    SvarSlett
  5. Så fine bager dere har sydd. Får vel se de på onsdag?
    Klem fra fjellet

    SvarSlett
  6. Det låter jättetrevligt att få åka på en kurshelg så som Du har gjort. Väskan blev ju väldigt fin och jag gillar tyget som Du sytt den i.

    Dollandesign

    SvarSlett
  7. Kjempe helg . Fine bagger. Flink Kursholder.
    Randi Høyer

    SvarSlett
  8. Så fine bagger, der skulle jeg ha vært ja.
    Flink og tolmodig kursholder :-)

    SvarSlett
  9. Det ble en flott bag. Ja, han er en dyktig kursholder.
    På mine kurs hører jeg ofte at mange går på kurs for kosens skyld. At man lærer noe er bare et bonus...hehe
    Ha en finfin mandag.

    SvarSlett
  10. Å, så spennende! Mange fine bager!

    SvarSlett
  11. Utrolig lekker veske, har virkelig lyst på et kurs med Wallenborg jeg også. Liker veldig godt det stoffet du har valgt :)

    SvarSlett
  12. Her var det mange flotte bagger :-)

    SvarSlett
  13. This site was... how do you say it? Relevant!! Finally
    I've found something that helped me. Thanks a lot!

    my website read more here

    SvarSlett